
Kiitoksia tyytyväiset asiakkaamme! Asiakastyytyväisyytemme on 4,5 arvoasteikolla 1-5.
Positiivista palautetta tuli mm. selkeästä raportoinnista ja läpinäkyvästä toimintatavastamme. Moni piti meitä enemmän kumppanina kuin alihankkijana tai soittofirmana. Kehitettävääkin tuli esimerkiksi raportoinnin ulkoasusta.
Tutkimus tehtiin hoitosoitto -mallilla. Arvosanan lisäksi saimme tietoa kehittämistä varten sekä arvokkaita liidejä eli suosituksia asiakkaista, jotka saattaisivat olla kiinnostuneita palveluistamme. Nöyrä kiitos myös näistä!
Sopisiko hoitosoittomme teille? Konstniekan hoitosoittomalli on nopea ja kustannustehokas tapa selvittää asiakastyytyväisyys ja saada arvosanan lisäksi tietoa kehittämisen tueksi sekä myyntilähtöjä eli liidejä.
Jos Konstniekan hoitosoittomalli ei ole vielä tuttu niin käy tutustumassa siihen tästä.
Halutessasi voit varata Ollilta lyhyen konsultaation täältä.
Aurinkoisia päiviä!
T: Konstan väki