Konstniekan oman hoitosoittokierroksen saldo 2021

Teimme alkuvuodesta hoitosoittojen sarjan, joissa kysyttiin asiakkaidemme tyytyväisyyttä meihin asteikolla 1 – 5. Saimme arvosanan 4,23 jossa on piirun verran laskua edellisvuoteen.

Palaute oli seuraavanlaista:

  • Tasaisen hyvä varmuus ja laatu. Nopea reagointi pyyntöihin.
  • Ammattitaitoinen, hyvä soittaja.
  • Lupsakka keskustelu.
  • Hyvä kokemus, paljon ammattitaitoa ja homma hoidettiin luontevasti
  • Hyvin sisäistetty liikeidea. Korkeatasoisia tapaamisia. Tavoitteet ovat toteutuneet ja kommunikointi on ollut hyvää.
  • Perusteellinen pohjatyö. Asiakkaat eivät huomanneet, että soittaja ei ollut meidän yrityksen työntekijä.
  • Prosessin hoito meni hyvin. Sovitut asiat hoidettiin ajallaan. Asiakas oli koko ajan tietoinen mitä tapahtuu. Loppuraportti hoidettu erinomaisesti. Asiakastietokanta on erittäin tärkeä asia asiakkuuksien kehittämisessä.

Yllä olevia asiakaskomentteja ei valikoitu erikseen tähän käyttöön vaan ne otettiin suoraan soittojärjestyksessä raportilta. Kommentteja olisi ollut toki enemmän mutta puhukoon tuo otos asiakkaidemme suulla – samoin kun numerot.

Olemme ylpeitä aivan jokaisesta asiakkaastamme ja nöyränä otamme sekä kiitokset että palautteet vastaan. Lupaamme tänäkin vuonna pyrkiä toimimaan kommentin ”tasainen hyvä varmuus ja laatu” mukaisesti.

Kiitos!