Kirike
Kirike on teräkselle sekä valuille maistuvien osakokonaisuuksien kilpailukykyinen avaintoimittaja kone- ja laitevalmistajille. ”Teemme pääsääntöisesti rusakon kokoisista kappaleista hirven kokoisiin kappaleisiin, mutta mukaan mahtuu myös tästä pienempää ja isompaa kappaletta”, kuvailee toimitusjohtaja Markus Kinnunen.
Konstniekka ja Kirike käyttivät aikaa kampanjan valmistelussa tavoiteasetantaan, selkeään ydinviestiin ja prospektointiin eli siihen että tavoitellaan niitä henkilöitä ja yrityksistä, joilla oikeasti on tarve palvelulle – ”ei haeta mitään kahvittelupalavereita”.
”Tavoite oli löytää vähintään yksi sopimusvalmistusasiakas, joka ostaa vuositasolla vähintään 330 000 eurolla vuoden 2023 loppuun mennessä”
Määrittelimme, että Konstniekan tulisi löytää 5 – 15 asiakasehdokasta, jotka täyttävät edellä mainitun kriteerin. Kampanja-aikana Kinnunen sai 20 kpl a-liidejä, joista jo parin kuukauden jälkeen oli poikinut kauppaa.
Kirikkeen toimitusjohtaja Markus Kinnunen hoitaa myyntityötä oman toimensa ohessa ja siksi oli tärkeää, että hänelle sovitut tapaamiset olivat hyvin pohjustettuja ja oikeanlaisia.
”Kampanja saavutti tavoitteensa – sekä määrällisesti että laadullisesti. Aika näyttää toteutuuko myös eurot. Kommunikointi oli sujuvaa ja tekemisestä paistoi kokemus ja ammattitaito.”
Markus Kinnunen, Toimitusjohtaja, Kirike Oy