Kiitoksia tyytyväiset asiakkaamme!

Kiitoksia tyytyväiset asiakkaamme!  Asiakastyytyväisyytemme on 4,5 arvoasteikolla 1-5. Positiivista palautetta tuli mm. selkeästä raportoinnista ja läpinäkyvästä toimintatavastamme. Moni piti meitä enemmän kumppanina kuin…

Lue lisää

TYÖNTEKIJÄTARINA: Raimo Ruusuvuori

Ramilla on työuralle kertynyt kokemusta eri ammateista ja työympäristöistä. Työmarkkinoiden turbulenssi 2020 toi hänet tilanteeseen, jolloin oli aika pohtia uutta suuntaa elämälle. Entinen…

Lue lisää

Konstniekka asiakkuuden eri vaiheissa

Usein Konstniekka miellettään buukkariksi – sovimme tapaamisia. Tosiasiassa asia on paljon laajempi. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin turhat teamsit. Palvelumme säästää teiltä aikaa,…

Lue lisää

Tyytyväisyys Konstniekkaan 2022

Teimme alkuvuodesta hoitosoittojen sarjan, joissa kysyttiin asiakkaidemme tyytyväisyyttä meihin asteikolla 1 – 5. Saimme arvosanan 4,13. Palaute oli seuraavanlaista: Olemme olleet erittäin tyytyväisiä…

Lue lisää

Miksi suomalaiset eivät arvosta myyntiä?

Vanhat mielikuvat helppoheikeistä ja torikauppiaista kummittelevat syvässä. Myynnin arvostuksen puute on haitallinen ajatusharha sekä kansallisella-, yritys- kuin yksilötasollakin. Myynnin arvostuksen puute näkyy uutisoinneissa…

Lue lisää

Faktaa strategiatyöhön

Ihmisellä on vahva tarve miellyttää. Miellyttäminen toimii ’liimana’ harmonian säilyttämiseksi sosiaalisissa tilanteissa, mutta päätöksen teossa se on haitallinen ilmiö ja johtaa tiedon vääristymiseen….

Lue lisää

Hyvä kunto – parempi mieli!

Käytiin työporukan kanssa testailemassa sähköpyöriä kansallismaisemissa Punkaharjulla. Mahdollistimme kaikille työntekijöillemme pyöräedun ja koska meistä kukaan ei ollut sähkömaastopyöräillyt aiemmin niin testattiin sitten fillarit…

Lue lisää

Otatko vai odotatko?

Keskustelin taannoin nopeasti kasvavan teknologiayrityksen myyntijohtajan kanssa. Liikevaihdon kasvu ja kannattavuus olivat ilmiömäisiä. Kysyin miten ihmeessä he ovat luoneet noin huikean kasvun? Hän…

Lue lisää

Mitä ovat hoitosoitot?

Luulo ei ole tiedon väärti ja siksi me Konstniekalla tarjoamme asiakkaillemme hoitosoittoja. Myynnillisillä hoitosoitoilla selvität asiakastyytyväisyyden ja sitoutuneisuuden sekä generoit lisäkauppaa. Ei ole…

Lue lisää

1 2