Kiitoksia tyytyväiset asiakkaamme! Asiakastyytyväisyytemme on 4,5 arvoasteikolla 1-5. Positiivista palautetta tuli mm. selkeästä raportoinnista ja läpinäkyvästä toimintatavastamme. Moni piti meitä enemmän kumppanina kuin…
Ramilla on työuralle kertynyt kokemusta eri ammateista ja työympäristöistä. Työmarkkinoiden turbulenssi 2020 toi hänet tilanteeseen, jolloin oli aika pohtia uutta suuntaa elämälle. Entinen…
Usein Konstniekka miellettään buukkariksi – sovimme tapaamisia. Tosiasiassa asia on paljon laajempi. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin turhat teamsit. Palvelumme säästää teiltä aikaa,…
Meillä Konstniekalla on tapana tuumailla yhdessä, että mitä tekisimme säännöllisesti pidettävinä tyky-iltapäivinä. Pyrimme ideoimaan vaihtelevia ja monipuolisia tekemisiä niin, että pääsisimme kokeilemaan uusia asioita…
Ulkoisella myyntipalvelulla tarkoitetaan tässä buukkaus-palvelua, joka kvalifioi soitettavat yritykset ja henkilöt sekä kartoittaa asiakastarpeen ja sopii myyjälle tapaamisen. Palvelu sopii käytettäväksi, kun kaupan…
Teimme alkuvuodesta hoitosoittojen sarjan, joissa kysyttiin asiakkaidemme tyytyväisyyttä meihin asteikolla 1 – 5. Saimme arvosanan 4,13. Palaute oli seuraavanlaista: Olemme olleet erittäin tyytyväisiä…
Vanhat mielikuvat helppoheikeistä ja torikauppiaista kummittelevat syvässä. Myynnin arvostuksen puute on haitallinen ajatusharha sekä kansallisella-, yritys- kuin yksilötasollakin. Myynnin arvostuksen puute näkyy uutisoinneissa…
Ihmisellä on vahva tarve miellyttää. Miellyttäminen toimii ’liimana’ harmonian säilyttämiseksi sosiaalisissa tilanteissa, mutta päätöksen teossa se on haitallinen ilmiö ja johtaa tiedon vääristymiseen….
Kun myyjällä on hyvin kauppaa putkessa, hän tekee hyvää tulosta. Uhkana on, että valtaosa myyjän ajasta menee tarjousten tekoon eikä aikaa asiakashankintaan liikene….
Konstniekka auttaa sinua löytämään päättäjät ja sopii ensimmäisen myyntitapaamisen puolestasi. Tässä muutamia vinkkejä, jos haluat kuitenkin tehdä sen itse Suomalaiset IT-päättäjät pitävät siitä,…
Käytiin työporukan kanssa testailemassa sähköpyöriä kansallismaisemissa Punkaharjulla. Mahdollistimme kaikille työntekijöillemme pyöräedun ja koska meistä kukaan ei ollut sähkömaastopyöräillyt aiemmin niin testattiin sitten fillarit…
Keskustelin taannoin nopeasti kasvavan teknologiayrityksen myyntijohtajan kanssa. Liikevaihdon kasvu ja kannattavuus olivat ilmiömäisiä. Kysyin miten ihmeessä he ovat luoneet noin huikean kasvun? Hän…
Hyviä myyjiä on lähes mahdoton saada ja uuden myyjän rekry syö voimavaroja. Jutun pihvi on: Lisämyyntiä voi saada reilusti vaikkei myyjiä lisättäisikään! Ensiksikin…
Kylmä soittaminen kärjistetään usein menetelmäksi jossa soitetaan kohderyhmää ”aasta ööhön” ja tarjotaan samaa lääkettä kaikkiin vaivoihin. Tätä kylmä soittaminen voi toki tehottomimmillaan olla….
Kylmäsoitto on tehokkaan myyntityön kulmakivi. Koostimme sinulle muutamia neuvoja myyntisi kasvattamiseen – ole hyvä! Ensimmäinen asia, joka monesti unohtuu, on se, että soitot…
Markkinoinnin tehtävä on tehdä myyntilähtöjä (liidejä). Mikäli tästä lipsutaan ollaan astumassa hakoteille. Myynnin ja markkinoinnin välille on tehokasta rakentaa selkeä service level agreement…
Tiivistäen: siinä missä perinteinen aspa on reaktiivinen on Customer Success toimintamalli vahvasti aktiivinen, myyntiin ja asiakastyytyväisyyteen tähtäävä. Perinteinen asiakaspalvelumalli. Kun asiakkaalla on ongelma,…
Luulo ei ole tiedon väärti ja siksi me Konstniekalla tarjoamme asiakkaillemme hoitosoittoja. Myynnillisillä hoitosoitoilla selvität asiakastyytyväisyyden ja sitoutuneisuuden sekä generoit lisäkauppaa. Ei ole…
Account Based Prospecting on tehokas b-to-b myynnin malli. ABP on personoitua, usein monikanavaista ja aktiivista vaikuttamista yrityksen kannalta tärkeimpiin uusiin ja olemassa oleviin…