B(H)ack to basics!

Muistaako joku vielä Aidan? Tämän yksinkertaisen myynnin ja markkinoinnin peruskehikon. Yksinkertaisuudessaan se toimii tässä ajassa paremmin kuin koskaan aiemmin! Kyse on oleelliseen keskittymisestä….

Lue lisää

Soitto asiakkaalle kannattaa

Tiettyjen tahojen toimesta aktiivinen myynti on haudattu moneen kertaan, mutta yhä edelleen se elää ja voi hyvin. Vaikka inbound –markkinointi (esimerkiksi somemarkkinointi) toimii…

Lue lisää

Laatu esiin liideistä

Myyntiorganisaatioissa haasteena on usein se, miten soittolistojen suuresta kohderyhmästä erotetaan ne, joihin kannattaa panostaa. Tämä tapahtuu liidien kvalifioinnilla, siis laadullistamisella. On kysyttävä oikeat…

Lue lisää

Kylmäsoitto on kuollut?

Tässä kohtaa en puhu lehtimyyjästä vaan juuri sinusta, niin juuri sinusta. Sinusta, jonka pitäisi ottaa luuri käteen ja soittaa potentiaaliselle asiakkaalle. Tiedät ehkä,…

Lue lisää

Viisi syytä käyttää myyntipalvelua

Onko myyntitapaamisten sopiminen myyjien perustyötä? Kyllä! – tosin seuraavin varauksin… 1) Suhdepääoman kuluminen Oletko törmännyt tilanteeseen, että liiketuttavasi ei vastaa enää myyntipuheluihisi? Tämä…

Lue lisää

”Laatu on sitä, että tehdään oikein vaikka kukaan ei ole valvomassa” – Henry Ford. Tämä on ulkoistuspalvelun ydin – tiedät, että asiat tehdään oikein vaikka…

Lue lisää

Merkityksen merkitys

Olin yhteyksissä taannoin virkeän oloiseen IT -yritykseen. Heillä oli mitä mainioin referenssi. Arvioin, että sillä avataan ovet kymmeniin suurimpiin kaupan alan yrityksiin – siis useita myyntiprojekteja oli näköpiirissä. Tarjosin yrityksen…

Lue lisää

1 2