Pori Energia

Pori Energiassa perustettiin syksyllä 2021 uusi Asiakaskokemus-yksikkö, jonka tarkoitus on varmistaa huippupisteet asiakaskokemukselle.

“Toiminta perustuu yhä vahvemmin parhaaseen asiakaskokemukseen. Asiakaspito korostuu. Meillä on vahva asiakaskunta, joka halutaan pitää.”.

Porin Energia halusi velvoitteensa mukaisesti löytää asiakkaalta energiansäästökohteita ja varmistaa parempi asiakaspysyvyys yritysasiakkuuksissa. Tähän tarvittiin Konstniekan hoitosoittomallia. Kampanjassa asiakasta kuultiin enemmän ja kerrottiin, kuinka asiakas hyötyy Porin Energian kehittyneistä palveluista.

“Kylmäsoittelu ei ole toiminnallemme ominaista. Alan ammattilainen suorittaa sen rohkeasti ja taitavasti. Konstniekka suoriutui kampanjassa erinomaisesti. Soittaja osasi keskustella asiakkaiden kanssa. Viesti uusista palveluista meni hyvin perille ja samalla haettiin oikeat kehittämiskohteet, joista kehittyi myynnille liidejä.”.

“Olimme koko ajan tietoisena missä tilanteessa mennään ja Konstalla on erittäin hyvä raportointi.”.

“Asiakasodotukset täyttyivät, jopa ylittyivät. Suosittelen Konstniekkaa tarpeisiin, jossa hyödynnetään kaupallista potentiaalia ja löydetään ostavia asiakkaita asiakaskunnasta.”.

 -Mikko Reuna, Avainasiakkuudet

Haluatko kuulla lisää?