Monet asiakasehdokkaamme kysyvät ”Mitä teiltä saa? Miten homma toimii käytännössä?” Tässä tiivistelmä asiakashankintapalvelustamme.
Kiteytys
Yhteistyön aluksi kiteytämme myytävän tuotteen merkitykset liiketoiminnalle yhdessä toimeksiantajan kanssa. Joo… kyllä te tiedätte ne, mutta me haluamme kiteyttää asian A4:lle. Näin syntyy niin kutsuttu battle card. Se auttaa meitä asiakashankintatyössä ja tilaajaa myyntiviestin yhtenäistämisessä. Näin vältetään, että markkinointi viestii auton hevosvoimista, me hiilijalanjäljestä ja myyjät turvallisuudesta.
Kun kampanjaviesti on kiteytetty, laadimme kampanjasuunnitelman, jossa kuvaamme kampanjan aikataulun, asiakasehdokkaiden kriteerit, kalenterikäytännöt, spiikin ja kampanjan hallinnolliset käytännöt. Ette osta sikaa säkissä. Kampanjasuunnitelma hiotaan yhdessä valmiiksi ennen soittotyön aloittamista.
Pilotti
Aloitamme yhteistyön aina pilotilla. Se on riskitön tapa testata palveluamme. Pilotin aikana käytäntöjä säädetään tarvittaessa hyvinkin paljon. Joskus on käynyt niinkin, että pilotin kokemukset ovat olleet sellaisia, että kampanjan jatkaminen ei ole ollut järkevää. Tällöin ohjaamme asiakkaan käyttämään jotain toista tapaa etsiä uusia asiakkaita. Win-Win on toteuduttava.
Raportointi
Palvelumme on täysin läpinäkyvää. Kaikki keskusteluissa saatu tieto on asiakkaan saatavilla välittömästi – myös ne b-liidit, jotka realisoituvat kuukausien tai vuosien päästä.
Selkeä excel –data on siirrettävissä helposti sähköisesti CRM –järjestelmään. Pitkissä asiakassuhteissa kirjaamme keskustelut usein suoraan CRM –järjestelmään.
Heräsikö kysymyksiä?
Keskustelemme asiasta mielellämme lisää. Ole rohkeasti yhteydessä olli.ikonen@konstniekka.fi tai +358 44 308 5501.