Luulo ei ole tiedon väärti ja siksi me Konstniekalla tarjoamme asiakkaillemme hoitosoittoja. Myynnillisillä hoitosoitoilla selvität asiakastyytyväisyyden ja sitoutuneisuuden sekä generoit lisäkauppaa. Ei ole tyrkyttämistä vaan hyvää asiakaspalvelua kysyä ’haluaisitteko, että asiantuntijamme olisivat sinuun yhteydessä siinä ja siinä asiassa’. Myynti nykyasiakkaille on monien tutkimusten mukaan noin seitsemän kertaa tehokkaampaa kuin uusasiakashankinta.
Miksi juuri hoitosoitto – eikö sähköpostikysely riitä?
Sähköpostin (piilo)viesti on, että keräämme dataa koneistoomme mutta hyvin toteutetut hoitosoitot viestivät aidosti siitä, kuinka voisimme palvella paremmin. Lisäksi mikäli palvelun arvo ja tärkeys on merkittävä oletamme myös palvelulta enemmän (kuin s-postikysely). Jos haluat jättää asiakkaallesi laadukkaan vaikutelman ja tietää kuinka myynnin kohtaamiset ja -prosessit etenevät niin sinun kannattaa olla meihin yhteydessä – sparraamme asiasta mielellämme – laita viestiä olli.ikonen@konstniekka.fi tai soita 044 308 5501.
Pidetään asiakkaistamme huolta – myös vaikeina aikoina!
P.S. halutessasi voit myös ilmiantaa yrityksen, jonka tiedät tarvitsevan apua hoitosoitoissa.