Kiitoksia palautteesta,
Palvelumme ovat kehittyneet asiakkailtamme saadun palautteen ansiosta ja usein uudet tuotteet ovat syntyneet joko herkällä korvalla asiakasta kuunnellen ja/tai asiakkaan kanssa sparraamalla.
Yksi tapa herkällä korvalla kuuntelulle on toteuttaa asiakastyytyväisyyskysely niin, että sen tekee laadukas kolmas osapuoli. Meidän tapauksessamme Konstniekan oman hoitosoiton tekee haastattelija, joka ei ole ollut tekemisissä kampanja kanssa. Tänäkin vuonna saimme erinomaista palautetta teiltä – ehkä eniten niiltä keneltä saimme pienimmät arvosanat.
Konstniekan hoitosoitoissa kysytään asiakkaan tyytyväisyyttä Konstniekkaan yleisellä tasolla, hieman pienitään asioita pienempiin palasiin ja annetaan asiakkaalle myös aikaa kertoa laajemmin, jos jokin painaa mieltä tai mihin hän tarvitsisi apuamme jatkossa.
Tänä vuonna saimme tyytyväisyydestä arvosanan 4,1 arvoasteikolla 1 – 5 (jossa 5 on erittäin hyvä).
Kiitoksia luottamuksesta arvoisat asiakkaamme.