Kiitoksia palautteesta

Kiitoksia palautteesta, Palvelumme ovat kehittyneet asiakkailtamme saadun palautteen ansiosta ja usein uudet tuotteet ovat syntyneet joko herkällä korvalla asiakasta kuunnellen ja/tai asiakkaan kanssa…

Lue lisää

Myynti on asiakkaan auttamista

Elämä on helpompaa, kun toimii arvojensa mukaisesti. Arvot ohjaavat valintoja. Ne vaikuttavat arjen päätösten tekoon niin töissä kuin kotonakin. Me Konstniekalla olemme toimineet…

Lue lisää

Myynnin ulkoistaminen: Avaimet menestykseen

Myynnin ulkoistaminen on yhä yleisempi ratkaisu yrityksille, jotka haluavat tehostaa myyntiään ja parantaa tuloksiaan. Mikäli myynti nähdään yrityksen ydintoimintona saattaa kokonaisulkoistus olla haastava…

Lue lisää

Myynnin kolme kivijalkaa

Myynnissä mikään ei ole sattumaa. On oikeita toimintatapoja ja todennäköisyyksiä. Koska en aio kirjoittaa kirjasarjaa kiteytän. Halutessasi voimme jatkaa keskustellen. Konstniekka on tarjonnut…

Lue lisää

TYÖNTEKIJÄTARINA: Raimo Ruusuvuori

Ramilla on työuralle kertynyt kokemusta eri ammateista ja työympäristöistä. Työmarkkinoiden turbulenssi 2020 toi hänet tilanteeseen, jolloin oli aika pohtia uutta suuntaa elämälle. Entinen…

Lue lisää

Konstniekka asiakkuuden eri vaiheissa

Usein Konstniekka miellettään buukkariksi – sovimme tapaamisia. Tosiasiassa asia on paljon laajempi. Mikään ei ole turhauttavampaa kuin turhat teamsit. Palvelumme säästää teiltä aikaa,…

Lue lisää

Faktaa strategiatyöhön

Ihmisellä on vahva tarve miellyttää. Miellyttäminen toimii ’liimana’ harmonian säilyttämiseksi sosiaalisissa tilanteissa, mutta päätöksen teossa se on haitallinen ilmiö ja johtaa tiedon vääristymiseen….

Lue lisää

Otatko vai odotatko?

Keskustelin taannoin nopeasti kasvavan teknologiayrityksen myyntijohtajan kanssa. Liikevaihdon kasvu ja kannattavuus olivat ilmiömäisiä. Kysyin miten ihmeessä he ovat luoneet noin huikean kasvun? Hän…

Lue lisää

Mitä ovat hoitosoitot?

Luulo ei ole tiedon väärti ja siksi me Konstniekalla tarjoamme asiakkaillemme hoitosoittoja. Myynnillisillä hoitosoitoilla selvität asiakastyytyväisyyden ja sitoutuneisuuden sekä generoit lisäkauppaa. Ei ole…

Lue lisää

1 2